onsdag, oktober 12, 2005

Mittwoch..

Ein wunderbar Tag, zum macht für arbeit.

Vad händer...är jag tysk? Har jag drömt om gorillor, eller Göran Persson utklädd till Pippi Långstrump igen?

Neither... en kaotisk natt med spårvagnar fulla av fisk... dessa fiskdrömmar gör mig lite nutty?

förstår inte hur fisk kan komma till mig i drömmarna när jag mår så bra som jag gör.

Det måste vara månens dragningskraft...min heliga sten i svart granit eller nåt new-age-jox. Kanske har det att göra med att jag sover 482 cm från min dators hårddisk.
Skall jag bli stråltant före 50? Vad händer? Skall jag börja sportfiska utklädd till bäver? Skaffa hund och börja röka?

Får fundera vidare i den varma hösten... där satt den...värmen...högtryck. Det är det som besjälar mig. Jag är en reinkarnation - with no direction home - like a complete unknown - Like a rollin' stone...

DAGENS BILD:



















Bob regerar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine