lördag, oktober 29, 2005

Lika som bär...??

Det finns män som vurmar för olika saker...

Några blir brandmän...en del spelar boll...andra börja sjunga opera medan vissa sysslar med lagerhållning, flyttning och magsinering.

Har föga förståelse för de som startar flytt och magasineringsföretag.

Vad kommer det sig? "När jag blir stor skall jag inte köra lok, bli polis eller popstjärna. Jag skall skaffa ett stort hus där andra människor kan stapla sina saker i små utrymmen".

Är det så dom tänkt? Dom som blev VD:s i flytt- o magasineringsföretag....för att inte tala om saneringsfirmor..."Jag skall ha ozonkammare för brännskadade möbler, vattenskadade lägenheter skall jag kasta mig över och ställa in avfuktningsaggregat (smaka på det..aggregat...) plocka husgeråd i lådor och köra till återvinningscentralen. Jag skall ha en ilsket röd overall och bära saker mellan bil och hus..."

Ja, ja... bättre det än att bli pastor i Knutby...det kan gå illa..det gick väldigt illa. Tycker mest synd om han..den andre...som är så lik - GI-gurun... att saluföra glykemiska index som affäridé är OK...men nunan är förskräckande lik en som enligt egen utsago "betett sig som en riktig gris"

DAGENS BILDER: Freddan o Helge...lika som bär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine