tisdag, augusti 23, 2005

Återgång till normalläge...

Att göra slut med sommaren är något jag alltid upplever som vemodigt. Livsnjutaren, soldyrkaren och lättingen i mig upprörs och vill inte alls facka in och ta på sig skor, skjorta och tagelbyxor. Hvdvrk...liksom.

Töserna har kommit som sprudlande hallonläsk och berättat om uppstarten på sina terminer och solen skiner, det är varmt. Sommaren och jag har skapat ett motståndsförbund och kommer envist att stå emot alla försök från hösten att göra intrång i lufthav och själ.

Mitt fria företagande utvecklas alltjämt. Genom att gå THE (The Human Element) har nya insikter kommit till mig i hur jag kan relatera till andra och jag har fått en djupare förståelse för mig själv. På Right Sinovas hemsida finns bra info om denna utvecklande kurs. Kanske inte ett spett i själen...men en täljkniv i skinnet.

Curry Melin ist toot...RIP

CU...above and beyond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine