lördag, mars 07, 2009

Bloggoro och HTML-ångest

Så här är det: Jag är en pajas i bloggredigering och hemsidejoximojs.

Den här bloggen har jag fått hyfsad fason på för den är så enkel att fiffa till. En svaveldoftande clown kan göra det. Säkert.



Nu är det så här - det som var hip 2002 är inte så hett 2009.

Jag behöver göra om en hemsida som på sikt skall bli allt viktigare i mina projekt som handlar om terapi, föreläsningar, utbildning och böcker.

Om du känner någon eller dig själv som en mänska som fiffar ihop en hemsidesmall utan större väsen och funktioner på samma tid som jag snor ihop en middag med stekt lax, smal limesås och cous-coussallad - så välkommen att anmäla dig för ett kortare jobb.

Ersättning utgår givetvis. Maila - så hör jag av mig med fler detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine