måndag, juli 21, 2008

Ketoskuren dygn 6

Måndag. Sista dagen, men jag ser redan fram mot att få äta lunch - sallad.

Pulvershakes och soppor är inte stabilt för mitt psyke. Istället smyger jag över till GI for men och deras rivstart, som bygger på samma ketosprincip, d v s max 30 g kolhydrater om dagen. Detta för att hålla fettförbränningen vid liv.

Mätresultat och summering imorgon. Jag kan redan nu konstatera att jag även fått med midjan i den sakta nedåtgående trenden - men det är klart - jag har stoppat i mig max 500 kcal/dygn under en vecka, samtidigt som jag i snitt har förbrukat mer än 2000. det underskottet måste ha tagits nånstans ifrån.

Jag kommer sedan att lämna min vikt- och måttfokusering. Åtminstone kommer bloggen att befrias från detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine