onsdag, juli 23, 2008

The Bucket List

På planet hem från Kreta visades det film... (jag undrar hur det kommer sig att dom aldrig visar Die Hard II, United 93, Titta vi flyger, Air force One, Con Air eller något annat tematiskt). Aftonbladet har en idé.


Nå, i det här fallet var det Nu eller aldrig som visades. Jack Nicholsomn och Morgan Freeman går loss med en "Bucket list" (things to do before you die). Det är en sevärd film med mycket Hollywood... men den är OK.



Jag håller på med en egen lista - saker att göra innan jag dör. Det är svårt.

1. Jag vet inte när Bengt Ekerot kommer...

2. Jag har svårt att prioritera



Det är lättare att göra en lista på vad jag inte skall göra....



1. Gå på Idol-audition

2. Spela golf

3. Köpa hus i Spanien

4. Lägga bud på fallfärdigt hus för renovering

5. Skaffa motorcykel, hästsvans och läderkostym

6. Intressera mig för speedway och annan motorsport

7. Flytta till någon annan del av Sverige

8. Rösta på Lars Ohly

9. Åka på dansbandsgala i husvagn

10. Börja spela klarinett och gå klädd i halmhatt



Hur ser din "10-inte-lista" ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine