torsdag, juli 17, 2008

Ketoskuren dygn 2

Min ilska håller givetvis i sig. Mina blodsockerdepåer är nu helt uttömda och jag känner mig som om jag varit på Roskilde... eller nåt. Bakis, urlakad och helt orkeslös. Så ilska blir gansak lam. Orkar liksom inte fara ut i tirader över livets gissel. Kolla på TV. That's it. Och dutta på jobbet.

Tur att jag har världens mest ljuvliga döttrar som kommer med presenter och grattiskort!


E drömmer om resan till Korfu och har lagt sin pappa som en utdragen brun deg på beachen


M har gjort mig till kung med rött hjärta, sig själv och syrran som små änglar... cute!
OBS! Buddhan


Nu har jag även fått ketosstickor att kissa på med posten. Spännande.

Bloggen fyller dessutom 3 år idag - dags att börja på förskola, potträna m m.

Lycka till bloggis...lille vän. Nu kastar vi nappen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine