lördag, juli 19, 2008

Ketoskuren dygn 4

Det här börjar yttra sig till en lång och olidlig resa.

Jag har gått med i www.giformen.se

Naij...naij... inte gi-formen. GI - for men. Jag vet nördstämpel Kalle Balonka upphöjt till 2... men sån är jag, när inte hjärnan lyder.

Jag bygger staplar och fyller på med egna receptet "Cambridgepåse".En påse ger 158 kcal. 3 påsar om dagen. - 474 kcal. Mitt dagsbehov är 1830 kcal.

474. Det är vad jag tänker bort på jobbet. Eller vad som går åt när jag cyklar fram och åter. Undra på att det är hårt.

I mitt häfte läser jag:
Nu känner sig de flesta piggare, orkar mer, behöver mindre sömn och hungern dämpas. Nu hämtar kroppen sin energi från sina fettdepåer. Fortsätt dricka minst 3 liter vätska/dag utöver den mängd som du blandar Cambridgekuren med.

Det här stämmer inte på mig. Idag var värsta eländesdagen... Jag tröstade mig med 4 skivor parmaskinka. (Bara fett och protein).

Inför dag 5 står det; Du känner en lätthet i kroppen och har en känsla av välbefinnande...

Återkommer med huruvida den profetian slår in eller ej.

Ett litet Youtubeklipp som beskriver det motsatta tillståndet;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine