onsdag, juli 26, 2006

Gästfrihet?

Prof Coma inkl några av hans ätteläggar kommer att finnas i Gbg nästa vecka. Dom skall bo hos mig.

Med anledning av detta mailade jag den såte gossen i Östergötland;

"Välkommen till Hotell Hell

Ni får inkvartera 2 st spuds av egenproducerad genmassa samt Er egen bumpiga lekamen å min våning i Landala 1-2 aug.

Nycklar fås på plats eller före 16: 00 på min arbetsplats i centrala Gbg


Rumsfördelning:
Spud 1 - E:s säng (bäddad med nya lakan)
Spud 2 - M:s rum (bäddad med nya lakan)
Storpotäta själv...dvs du - sover i min smaskiga dubbelsäng - även den då bäddad med rena lakan.
Efter klargöring av lgh - innebär att sänglinnen demonteras och läggs i tvättkorgen utanför toa - är det bara att hysta ner nycklar i brevinkastet.


Under vistelsen skall nedanstående huvudbonad anbringas vid all vistelse utomhus. Larus Canus belägrar för närvarnade Gbg och skydd behövs. En annan fördel är att ni med denna huvudbonad kan få höra Morgan skratta om ni skall till Konsum och handla.

Wir wunchen Sie eines angenehmen ausfluckt aus dem frontschirm aus Scweden

Rutger Kopf - head of duty"

2 kommentarer:

  1. Välkommen åter! Jag ämnar iaf att hålla ett öga på din blogg. Är fascinerad över ditt tidigare inlägg, att fräknar tydligen kan vara modernt/inte modernt. I höst blir det månne inne med korta armar?

    SvaraRadera
  2. "Inne med korta armar..." Är det Guillou som trendsätter då???

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine