måndag, juli 24, 2006

Badgossen

Är bara helt lost på Sol o Bad. Men... jag har ju en fabless för att hoppa runt och veva med mina veneriska mjukdelar i det fria och ibland - när jag är på skojhumör - göra den kirgisiska propellern.(Lanserad av Gert Fylking en gång i tiden)

Efter senaste veckans skrivelser med kådisholkar i Laholm och swingers bland nudister vet jag inte ... kanske dags att dra sig bort från Smitten och Amundön och bli den där småmätte textilbadaren... Förutsättningarna finns. Min älskling tjackade badtrunks åt mig ... mest med tanke på kommandeThailandsresa där det inte duger med snorren i luften på beachen... kan sluta i förskräckelse. Thailändska häkten - där sjunger man inte "Heaven is a place on earth..."

Mina nya trunks... det är inte killen på bilden som
har skrivit bloggen (Se vidare "Bullen")

4 kommentarer:

  1. Håller med...speciellt när dom är tysktajta... Jag fick strl M...något som blir lite loosefit på min gosskropp... känns stabilt

    SvaraRadera
  2. Nu börjar jag bli lite trött på det här bökstuket. Kan du inte ladda ner nåra bilder på ett par rejäla rattar så att semestern räddas på något sätt. Vaxat kön till folket.

    SvaraRadera
  3. Du käre o sexfrustrerade akademiker med pronografidrömmar... ladda ner "stora rattar" får du göra själv (fråga din fru om lov först) sedan kan du starta www.gubbsjukt.com och tjäna grovt med flis... ett litet stabilt extraknäck som kan gagna mexivillans polityr.

    Men... bara för att du ber så snällt kommer nästa bloggpost att vara både i din smak och på din nivå...dvs lägre än Glocalnet.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker i allafall att din hustru har god smak!

    Jag har aldrig fattat varför killar ska bada i shorts som är som halva påslakan. De torkar ju aldrig och ser otroligt larviga ut när killarna går upp ur vattnet och de sitter slickade mot kroppen på ett ovanligt skrynkligt sätt.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine