torsdag, april 27, 2006

Höjd ångestnivå...


Gick in på www.tv8.se och gjorde en åsiktsanalys.... resultatet är rent ut sagt skrämmande.



Det fanns en tid då jag doftade Brut, kopplingsvajer och fårpäls - hade samma frilla som Bowie på "Pinups"-omslaget och tyckte att Centern var det bästa partiet...där fanns dom snyggaste tjejerna, de häftigaste festerna och där kunde jag åka på kurser, bo på herrgård och bete mig...blott 15 år. Nu anser jag i medvetet och vaket tillstånd att Maud och hennes ivriga bävrar står för tjafs och yta... men ränderna i det undermedvetna går tydligen inte ur så lätt.

Jag har dessutom - mest på kul och för att se vad som händer - anslutit mig till partiet som leds av mannen med vars ögonbryn mest liknar två silkesmaskar i förpuppningsstadiet...men klart - han är inne på att ansa pungen, så jag antar att han har viss distans till sig själv...

Ångestnivån är nu uppe på 67...

Jag vill därför kolla in vad mina läsare står....


Var står du politiskt?
Med ena foten i borgarsörjan
Bygger bäverhydda med Maud
Män är djur! (Fi)
Göran Person verkar så asketiskt tilltalande...
Det är något vilt över Göran Hägglund
Lar Ohly...han kan jag köpa beg. bil av...
Snorre Säl (m) - min garant för ett paradis på jorden
Free polls from Pollhost.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine