torsdag, december 15, 2005

Dag i dur...

Sover drömfritt denna natt och vaknar pigg 05:54. (Är jag kontrollfreak..eller???)

Stolpar nerför Molinsgatan, knallar över Vasa Kyrkoplan och rinner sakta nerför Götabergsgatan.

Framme på Avenyn nickar jag instämmande till Mikebikes iakttagande

Kommer fram till "The Office" och klämmer ner mina vältrimmade gosskinkor i en alldeles för felinställd kontorsstol.

Bara det här med at jobba i kontorsmiljö får mig att må bra... tänker tillbaka på åren då jag harvade runt i mörker, rök o dimma på Bulids skjutfält (även kallat Djävulens rövhål)

Dutta på jobbet har blivit mitt nya liv...och jag mår som en prins.

Bara en dag kvar tills jag o min kvinna får en HEL HELG tillsammans - den första på hela hösten.

Så gott....

Ser förresten att "den kände skådespelaren" hamnat på rätt plats - nu är det upp till honom. Jag håller tummarna

DAGENS BILD: Smile with fruits..

1 kommentar:

  1. Kör på.
    Välj.
    I rymden kan ingen höra dig pissa.
    Gud har gett dig staken,
    men du är naken.
    Ett övergivet barn med en enorm frihet att välja.
    Ångest.
    Att välja bort spriten är jävligt
    existentiellt.
    Starkt.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine