torsdag, juni 03, 2010

Sidovinster

Så här ett två dagar innan maran summerar jag - bygger upp ett pulssaldo på det mentala kontot och tänker igenom de goda vinster som det här projektet fört med sig - eller vars förutsättningar varit uppfyllda



- Jag har varit frisk - kärnfrisk, faktiskt - när det handlar om förkylning under ett helt år.
- Jag har undantagslöst följt träningsprogrammet som startade upp 1 december.
- Jag har viktminskat 7 kg
- Jag har blivit piggare och fått ett godare humör
- Jag har fått nya låtsaskompisar (cybervänner)
- Jag kommer att fullfölja loppet - med värdighet
- Jag får en gratisskjuts mot Lidingöloppet - nästa mål
- Jag kommer att få värdefulla och nyttiga erfarenheter som jag kan använda nästa gång.
- Jag kommer förhoppningvis springa för en god sak (se bloggen imorgon)
- Jag ser fram emot att få komma iväg från Lidingövägen kl 14 på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine