söndag, september 11, 2005

Ketchup...

Idag...eller de senaste dagarna har varit fyllda med påssetiv ågnis.. (ångest m/1978)

Jobberbjudanen från flera håll...och jag som slagit ner skruvstädet på Försäkringsbolaget från 26 sept.

Huuur skalld et gå... Skall iaf träffa ett utbildningsföretag imorgon som vill se mig i sina lokaler...jag har så sakta börjat få en bild över min "skall-krav-lista"

Min främste uppdragsgivare vill dessutom att jag skall göra UGL i V 40...så glad jag blir....även här skall allt stämma med ex - jobb och annan kringverksamhet. Studier och så.

Tjoho... sommaren vill inte ta slut. En dag fylld av morgonlöppass, brödbak, promenad med töserna , glass och kaffe på stan. Träffade oxå en f d inbo. Kul.

Dagens låt: "Streets of love" Rolling Stones

Ikväll skall jag se dokkisen om Ingo..samt Jönsepellarna Fredrik & Filip på Nya Zeeland.

CU...på andra sidan murarna

1 kommentar:

  1. Nu är det många saker som måste ordnas. Sprang 2.5 mil igår och reflekterade över följande:

    1. Ska man ha mp3 eller inte på Lidingöloppet?

    2. Om man ska ha: vilken playlist ska man ligga inne med? När ska Triumfens ögonblick med Vangelis komma? I början eller slutet? Aborrbacken?

    3. Efter ett antal taskiga förslag behöver du fräscha upp dagens låt på din blogg. Jag har tre förslag.

    a) Musical Box: Den absolut bästa Genisis-låten alla kategorier, tätt följd av The Lamb lies down...
    b)Bruce Springsteen, Jesus was a only son: Förklarar varför kristendomen är större än Islam och allt jävla new age flum. Finns det någon starkare symbol för människans ensamhet i rymden än förhållandet mellan en ensam son, en ensam mor och en frånvarande fader.
    c) Beach Boys, Sloop John B: Hur uttrycka det amerikanska dilemmat under 60-talet utan att ha tillgång till den europeiska popens kritiska potential? Man skulle kunna skriva en doktorsavhandling utifrån den konflikten.

    Bara några förslag till hur du skulle kunna höja bloggens värde och skal till de riktiga höjderna.

    Sen kan jag väl bara avslutningsvis meddela att Sveriges Radio städslat mig för att prata om David Batras bok om insändare. Jag meddelar tid senare.Nu eleverar mediakarriären: Från Correns kultursida, SvD:s understreckare till SR:s Vetenskapsradio. Snart blir man väl sommarpratare eller bisittare till Lysekils Gunnarsson. Vilket jävla liv.

    Din lika ödmjuke prof. coma.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine