torsdag, september 22, 2005

Billdal

Ligger S Gbg. Kalle Sändare hade på sin tid en del hyss för sig i den trakten (senare på dagen ringer en man med förlamade händer från nämnda förort)

Varför denna rubrik på en dag fylld av 2:or?

Varför hvdvrk ännu?

Spårvagnarna stod still som ett streck längs hela Avenyyyn igår.

Min äldsta dotter vill ha en LCD TV i julklapp.

En kär uppdraggivare i Värmland vill att jag skall jobba med UGL i vecka 47.

Should I stay or should I go...? Det blir GOOO!!!

Prof Coma är sur för att jag jämför honom med John Merrick..inte utseendemässigt, men han gjorde ett tappert försök att brösta upp sig och framstå som en renlevnadsman och använde frontfigurerna i Grateful Dead som jämförelseobjekt. Följande genmäle droppade ner i min maillåda; (Peruken är ett esoteriskt begrepp och syftar på en man som slutade sina dagar i ett badkar på Edingsvägen för 5-6 år sedan)

Jag misstänkte att du i ditt nutida "tillstånd" genast skulle slå ner på mina försök att fly från min egen fula nuna. Men jag är ju snyggare än Elefantmannen. Jag lever inte som Dave Crosby. Jag har sprungit fler långlopp än Peruken. Det är ju objektiva fakta. Diamanter är sällsynta. Rolling Stones desto fler.

DAGENS BILD: Livet sett i en väntkur



RS - for beginners...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine