måndag, september 19, 2005

Back in Bizzznizz

...Snuvig, trött o förstörd forgottade jag helt min blogg igår. Det var säkert meningen.

Inspirerad av "Universums tråkigaste blogg" åkte jag till ett stort lågprisvaruhus med stora komplex över hela världen och handlade köksporslin, bestick och textilier.

Såg även slutet på "From Hell" med Johnny Depp. Att Ian Holm kunde vara så ond...

Men... ja...nu sitter jag här i landskapet igen..Reglerar skador och ser dagen an

Ser f ö att en anonym..förmodligen en månskensbonde med traktorblogg.. sett min brist och tillkortakommanden då det gäller att sätta frågetecken efter Bio...det var nog ett freudianskt felslag eftersom jag helst velat se "Tjenare Kungen" eller WilliWonka.. i Johnny Depp-kostym

CU...in between

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine