måndag, september 28, 2009

Nemo i lådan

Idiot Road album coverImage via Wikipedia

Jag har fått ett utmaning via Fiffi - sånt här kan jag iofs klara mig utan - men jag är ju vän av trams. Det skall vara mycket trams i livet...




1. Vad åt du till frukost?
Bovetegröt m aprikos o katrinplommon, pappabröd (grovt rågbröd m ost) Skogstjärnssvart Kaffe Americano
2. Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig.
Se http://anfakta.wordpress.com/ ”Om mig”
3. Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Från 3svar som säger att jag missat ett samtal
4. Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart
5. När var du arg senast?
Igår – konstigt. Jag var trött, hungrig och var omgiven av idioter
6. Ditt bästa minne från skoltiden?
Gymnasietiden. Jag var fjunig, snygg och hade bra betyg
7. Ditt sämsta minne från skoltiden?
Hela grundskolan var en förknuten tillvaro utan större glädje – det har format mig en del
8. Yoga eller löpning?
Löpning – ett givet val. Jag är gummiman redan så jag behöver inte köra röven i luften på kommando av en en spindelman i mjukisbyxor
9. Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Kött! Men bara en-två ggr per år
10. Vilka tidningar läser du regelbundet?
GP och Filter samt PS
11. Favoritkaraktär i deckare?
Harry Hole i Jo Nesbös böcker
12. Teveprogram du aldrig missar?
Debatt och Seinfeldrepriser
13. Vem är du avundsjuk på?
Iphoneägare - allihop
14. Din bästa revansch?
Mot mig själv och redan från ett skitigt hörn i livet till nykterhet, glädje och andlig tillväxt
15. Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Inälvsmat och grillad bäver. Why?
16. Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ulf Lundell, Claes Borgström, Gudrun Schyman, Kvinnor i politken som tycker att vägen mot jämställdhet innebär att mannen diskrimineras när det gäller att vara hemma med barn
17. Vilken kändis skulle ha den kvinnliga huvudrollen i Terminator 4
Jenna Jameson
18. Kaffe eller te?
Kaffe
19. Skostorlek?
40.
20. Hur ofta är du på Ikea?
Så sällan jag kan… 2-3 ggr/år
21. Vilken kändis skulle du lämna din nuvarande partner vid altaret för?
Björn Ranelid
22. Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
En stor ny våning för mig och S – med tre toaletter, en Audi TT till S, jag skulle sluta vara anställd och jobba mycket ideellt för att hjälpa tidigare möjliggjorda– som vill ha hjälp med nykterhet/drogfrihet, arbete o bostad – i den ordningen



Den här skickar jag inte vidare någonstans... gör en egen, krama dina kära och andas.... andas...

Dessutom: Ikväll börjar programserien "Kysst av spriten". SVT 1 kl 21. Det är samtidigt som Svenska Hollywoodfruar - eller "Kysst i röven". Vilket program väljer du?
Reblog this post [with Zemanta]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine