fredag, september 25, 2009

Dressed for a mess...




Nu drar det ihop sig... imorgon- lördag - kommer jag vara på Bokmässan. Jag finns i GML:s monter A03:51 kl 14-15. Du är givetvis hjärtligt välkommen att hälsa på och få en bok signerad till mässpris.

Eller bara kolla in hur du kan göra om du själv funderar på att ge ut en bok på ett alternativt sätt. Det kan GML berätta mer om

Samtidigt vill jag rikta ett tack till alla i den så kallade bloggosfären - kloakbrunnen - som en del tyckmyck-knickedicker vill kalla den.

För mig är det mer en omtyckningsplats med möjlighet att bygga relationer och skapa intressen på gemensamma plattformar (det där var nästan en visionsfloskel)

Se här nedan - i förra veckan var lilla Anfäkta den3:dje mest blogg-buzzade boken enligt knuff.se - sånt gör mig glad och det är också ett bevis för att bloggarna, Twitter och Facebook är en kanal så god som någon för att sprida.






Hoppas vi ses på mässan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine