tisdag, december 18, 2007

Julnötter

Det pågår en jultävling på Ysollas blogg och jag är med, såklart.

Dagsformen på topp. Med endast ett litet I-landsproblem på agendan;

Musmattor... var finns de fyndiga och bra? Letar o letar... det verkar som om reklam- och fotobranschen tagit över. I affärerna där datorer säljs är det bara trams... tråkigt, enfärgat och dött.

På Wettergrens - där jag loooovat att aldrig mera handla - hittade jag en variant som fick mig att nicka gillande. Som en plastficka där du stoppar in eget motiv. Genialt!

På designtorget hittade jag en musmatta - i ordets rätta bemärkelse - en bild på ett hårigt kvinnoskrev - men det var inte den jag i första hand ville ge min 12-åriga dotter.

Det får nog bli Wettergrens ändå....

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine