måndag, december 31, 2007

Extreme sports

Jag har alltid varit en mes när det gäller att utsätta mig för faror. Typ dykning, bergsklättring och roadracing....det kan ju gå illa.

Löpning och simning...lagom fjompigt för mig. Jag har haft så mycket annat skit för mig under livet så det räcker till en del i alla fall - utan att jag frivilligt behöver slira runt i extremsportenas land.

Idag fick jag dock erfara att det kan gå hett till, även inom töntsporten löpning. Och jag passerade som deltagare i anslutning till själva händelsen

Kolla här; eller här i SvD samt i Aftonbladet - Dir. Fettvaccum håller på att kvävas av nyårsilska vid ratten på sin stora SUV. En BMW X5. Och kör över en flaggvakt.... det är fan inte stabilt.

Om nu funktionärerna råkar illa ut...hur kan det då inte gå för deltagare i stadslopp?

I övrigt tillönskar Nemo ALLA läsare ett synnerligen Gott Slut... see ya zömorrow...



Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine