tisdag, december 11, 2007

Ja, jag ser ut som en apa!

Bland annat därför har jag en sån här Bodygroomer... Löadjö? Ja...men nu är det ju så med mig att den här bloggen är mer personlig än privat (åtminstone strävar jag i den riktningen) - och jag har inte för avsikt att i detalj gå in på användningsområdet. Kan bara konstatera att jag efter 1 1/2 års användande är mycket nöjd. Välinvesterade 500:-


Rubbing some nuts for Xmas?

Någonstans läste jag också att ett föremål som kommer in i din mun upplevs som 100 gånger större än sin faktiska storlek. Det är därför hår i maten blir en sån drastisk upplevelse... det är därför en grillad med bröd kan vara som att köra nyllet rakt ner i en korvgryta....det är därför det blir en sån total upplevelse då man.... nej, jag stoppar där.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine