söndag, december 09, 2007

Att vara... eller bli en vara

I ett anfall av nyliberalism och en sorts hemlig, perverterad beundran för Lars Leijonborg puttade jag in en 100-lapp i medlemsavgift för Folkpartiet. Detta är snart tre år sedan. Sedan dess har jag inte betalat något. Jag har tvärtom begärt att få gå ur. Detta skedde i samband med den s k spionskandlaen då "high representatives" för partiet tvådde sina händer och sedan avgick, föll som julgranar sent i november...


Hej!

Jag har vi två tidigare tillfällen, mycket tydligt deklarerat att jag inte avser vara medlem i Folkpartiet. Detta skedde senast för c:a ett år sedan. Tid efter annan har jag fått mail, tidningar och t o m telefonsamtal till följd mitt "medlemskap".

Jag har vid minst tre tidigare tillfällen bett om att INTE få fler utskick, mail eller någon annan kontakt från Folkpartiet.

Likväl fortsätter detta... nu senast en begäran från lokala avdelningen i Gbg om att betala medlemsavgift för... 2007...ett år som mig veterligt snart passerat.

Hur svårt kan det vara att hålla ordning på sina medlemmar/ icke medlemmar?

Med något frustrerad hälsning och hopp om bättring, samt en God Jul

Nemo

Inte heller denna gång räknar jag med att få svar... men det piggar upp att vara lite "vän av ordning" eller "Grumpy old man" då o då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine