fredag, augusti 31, 2007

www.vh1e.com

Kul grej... gå in och göra egna videolistor... och sedan få snurr på det...på TV:n
Var inne och grejsade - allt klart - ett mail från VH1:

Thanks for selecting your Jukebox playlist - here are your tracks:

1. PETER GABRIEL - STEAM
2. PHIL COLLINS - IN THE AIR TONIGHT
3. TOTO - ROSANNA
4. DAVID BOWIE - LIFE ON MARS
5. DIDO - WHITE FLAG
6. BRUCE HORNSBY - THE WAY IT IS
7. CHICAGO - YOU'RE THE INSPIRATION
8. CHRIS REA - ON THE BEACH
9. OASIS - CHAMPAGNE SUPERNOVA
10. OFFSPRING - PRETTY FLY(FOR A WHITE GUY)
11. KANSAS - DUST IN THE WIND
12. MADNESS - OUR HOUSE
13. SADE - SMOOTH OPERATOR
14. MARILLION - KAYLEIGH

If you're lucky - we'll choose your selection to be played on Vh1.
If it gets chosen we'll send you an email.

In the meantime - keep clicking on vh1e.com to find out about
all the best stuff happening on Vh1.

http://www.vh1e.com


Det här inlägget skrev jag och la i utkorgen för snart två månader sen... antingen är mitt val så out of order, listan helt ospelbar ser mig lite som en Schitzo DJ vid närmare påseende. "Absolute Unlogic" och jag har ingen tur alls...eller så mal VH 1:s kvarnar dödens långsamt... ja, ja... tänkte sy ihop listan för min mp3-spelare och ha med mig..

Men DU kan ju alltid pröva själv - kan va gott att få favvolåtarna i videopack enligt egen lista. Kul idé hursom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine