tisdag, augusti 21, 2007

Jagad av vargar

Hoppas att inte Flepen läser det här... då blir det duschtvål i kardborreband - fastsatt på kroppen...här skall inte plockas tvål från golvet i gymet.

Säker på att jag kommer drömma om mig själv...insmord i talg, invirad i nät....naken...och endast pungkulorna som hänger ut nertill.

Upphängd i ett träd med hungriga vargar nafsande efter de nedre säckiga området av mina veneriska mjukdelar.

Att bli uppraggad på Gym... så jävla osoft. Ja, nu har jag utgått från att jag är objektet och att det angripande föremålet är av samma kön...men ändå... Och snacka om att jag skulle smyga utmed väggarna om den här snubben kom visslande på gymet - han är minst sagt dubiös.
"Alla vill ha mig...alla...alla vill vara med mig"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine