torsdag, augusti 09, 2007

Grill- o Radhusparlör

Det drar ihop sig till sensommar...paw riiktit. Återgång till gamla gängor och kanske liiite grillning med återfunna grannar. Kräftor, plastmuggar, allsångshäften och vardagsångest.... lite hjälp på traven;


Kanske skulle illustrerat Blood & Meat istället...

Bra saker att säga i grilloset mellan häckarna kl 19-21;

"Den regniga sommaren har ju trots allt haft sina fördelar"

"Kickan o jag skall sätta oss ner och planera Thailandsresan nu"

"Foppatofflorna ser ju inte så kul ut...men dom är praktiska"

"Det här med vinställ för bag-in-box...vem har kommit på nåt så himla smart"

"Jens har fått en bonusresa av jobbet...så nu blir det två nätter i Kalmar nån gång i höst"

"Vi var på charterresa i juli. Grekland är verkligen inte prisvärt längre"

"Jag har börjat intressera mig för inredning och design.. randigt kommer starkt just nu"

"Stieg Larssons tre böcker är verkligen en potent samtidsskildring...och spännande"

Mindre bra saker att säga mellan 19-21;

"Ska vi knulla?"

"Jag har fått smak för BDSM...skall du med, Gurra?"

"Det har flyttat in några romer längre ner åt gatan... fan... där sjönk huspriserna"

"Hon, Lisa på 23:an.. är inte hon ruggigt fet numera?"

"Fy fan.. jag har sån jävla idyllångest...skall vi ta lite mer grogg?"

"Dig har jag alltid velat slå in pannbenet på, Orvar"

Helt naturliga infallsvinklar kl 00-02;

"Ska vi knulla?"

"Jag har fått smak för BDSM...skall du med, Gurra?"

"Det har flyttat in några romer längre ner åt gatan... fan... där sjönk huspriserna"

"Hon, Lisa på 23:an.. är inte hon ruggigt fet numera?"

"Fy fan.. jag har sån jävla idyllångest...skall vi ta lite mer grogg?"

"Dig har jag alltid velat slå in pannbenet på, Orvar"


Norén o Bergman varndrar in bland radhuslängorna kl 05:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine