torsdag, maj 17, 2007

Pussycat Dolls

Döttrarna satt uppe och såg finalen på Top Model igår. OK... jag har kollat några avsnitt och mitt värderingskonto har sagt mig; mja... men OK...det programmet visar hela paketet - modellandets baksidor, så låt dem titta... jag har även svårt att sätta mig till doms över andra...ankommer inte på mig, liksom...

Men efter Top Model - E o M satt kvar med ögonen som råttkåddar och glodde. På vad, jo Pussycat Dolls.


"We're only in it for bling-bling sausage"

Mitt luttrade fadersöga i combo med "S" i telefonen fick mig att ge E o M onda ögat och utbrista: "Att ni sitter och ser ett sånt sanslöst skitprogram har fått mig att inse ni förstärker en oönskad könsmaktsordning i samhället..."

Upplägget - en befintlig grupp som jag fattat det ligger i verksamhetsspannet - "åka hip-hopbilar, åma sig i bakgrunden då en stor keps-bandana-baggypants-försedd Puff Daddy, Ice-Man eller annan snubbe med stängsel, hundar och uppimpade Hummers Yo-ar runt" - skall ha en ny medlem.

Stor audition och alla tjejer som på Idol-manér ivrigt väntar på sin tur att få visa vad kroppen kan prestera i fom av tit-ass-pussy-gung. Urvalskriterierna verkar vara en combo av bra gung på kroppen och sexig fuck-blick

Sorgligt - MTG - snälla - ta bort skiten.

Märkligt hur upprörd jag blir när sånt här kommer nära mig själv. Det blir en osande könsdebatt tillsammans med frukostens bovetegröt idag. Det var lugnare när Bo Ko stod högt på agendan...se vidare i nedanstående blogginlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine