söndag, maj 13, 2007

Jogg-blogg

Jorå... det blev en målgång med värdighet. Så här dagen efter sitter både S och jag och slickar våra sår....nja, små ömheter men är på det hela taget kroppsligt återställda.

Värre var det att jag inte fick i mig en hel pizza från Contessa på kvällen...jag menar...vad är det som händer? Min pulsklocka visade att jag tömt mig på 2300 kcal under loppet...kalorier som då borde ersättas med nån sorts självreglerande mekanik men, ne-hej... halva kakan av wellpapp och fiskrens åkte in i kylskåpet.

Istället zappade vi mellan Short Cuts och ESC.... alltså... vad är det som händer? En botoxsprängd Dame Edna från Ukraina med stjärna på huvvet och en 69:a på ryggen?

Att det spektaklet var ondare än liggsår.... bara förnamnet

Idag skall vi till Kviberg och köpa bara billigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine