måndag, augusti 28, 2006

Omställningsprocess...

Just den här tiden på året... slutet av aug... och sedan far det vidare mot mitten av oktober är jag som mest lågsint och neandertahlmässigt lågpannad i mitt humör... turligt nog har jag haft en underbar helg...förutom vädret, då.

"The sky is crying" - Dagens låt med Stevie Ray Vaughn

Att se ut och konstatera hur sommarens alla dofter regnar bort, förmultningsprocessen i lövverk o annat påbörjas gör mig lika gråmulen i sinnet som himlens färg denna dag. Ett i-landsproblem kan tyckas. Förmodligen kommer gårdagens frigörande andning samt ett pass med PT i eftemiddag att lyfta mig o mina mungipor




Borde vara jag... men är det inte...


Piggar upp mig med ett ljust skivminne - som du kan ta del av imorgon... under tiden cocoonar jag i svårmod och anfäktas lätt av insikten att leva i en klimatzon som inte passar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine