onsdag, augusti 09, 2006

Bloggpicnic

För en tid sedan blev jag inbjuden till en bloggpicnic IRL...sas.

Scary... såg oxå att Mamselamsen skulle iväg på Bloggparty. Ännu mera scary.

Vet inte om jag skulle vilja träffa någon bloggare IRL...det blir så konstigt. Alla föreställningar om hur någon skall vara, låta och bete sig kommer bort.

Det blir lite som "Mannen från Götet". Det är en sketch från "Lorry" där två par som träffats på Mallorca nu skall träffas i hemmiljö. Katastrofen uteblir inte . Det blir klyschigt, spänt och gojsigt.

Jag gillar mina bloggare som dom cyberspöken dom är... vet att jag för ngt år sedan då jag upptäckte Bloggfrossa och märkte att Mike o jag rörde runt i samma kvarter... Ahhh...föreslog att vi skulle ta lunch och utbyta otidigheter.

Håller mig i den del av bloggsfären som tillhör BA (Bloggers Anonymous) ;-)

Sedan - jag vet det... att jag går att hitta upp och sätta namn o bild på... sånt där kan vilket miffa som helst ta rätt på ändå... men det är bra för mig att inte vara helanonym. Det tvingar mig att stå för vad jag skriver och vara den jag är på riktigt... hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine