tisdag, augusti 08, 2006

Kalaskula...

Jimmy säljer dildos, bygger kropp stöter kula och jobbar 16 timmar per dygn....när han inte tar upp verktygen ur snickarlådan.. och hamrar upp en vägg eller nåt på bästa Ernst Timellmanér.

Nu har han stött en rund mojäng i en rund ring och inte kommit så långt som dom andra biffarna. Dessutom fick han pissa efteråt... intaget eskalerade.

Pappa Nordin säger som svar på frågan: Har han alkoholproblem? (Aftonsnattret frågar)

- Inte vad jag vet i alla fall. Han tar bara en fylla då och då. Precis som alla andra.


Det verkar som om son o far inte kommunicerar så bra... iofs inte ovanligt mellan fäder o söner...
Jimmy själv säger: (i X-pressen)

"Jag fick ett återfall. "(Jimmy - återfall TAR man...)

Vidare...

"Jag är en alkoholiserad kulstötare på hobbynivå som lyckats ta sig till EM. Det är rätt bra, säger han och ler bakom de svarta solbrillorna." (Fan, så moget)

Och...

Tänker du söka hjälp för dina alkoholproblem?
- Jag har varit på behandling redan fram till i våras. Det gick rätt bra. Men jag har inte tid att gå på mer behandling för att det är mycket jobb. Egentligen behöver jag inte hjälp, jag mår bra nu.


Tjena... så talar en man utan insikt och mitt uppe i en aktiv sjukdom...tragiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine