tisdag, augusti 02, 2005

En daglig reflektion...och ondska

Vädret suger.... det väljer jag att tycka. Elller...så härligt med mulet väder, så slipper jag ha ångest för att jag sitter instängd på kontoret och inte kan ta mina inlines och skatea ut till Saltholmen och olja in min spolformade gosskropp på en sleten klippa...

Det är jag som betraktar som väljer... vad skall jag se då jag tittar ut genom fönstret... en fluffig molnmatta kan ju erbjuda fantastiska upptäcker i böcker, back-gammonspel, inbesparade besök på en hudklinik som skall undersöka mörka fläckar på kroppen och så...

Dagens låt: "Walking on sunshine" Katrina and the Waves"

Fick oxå ett bortlängtansryck till följd av den mulna sommaren. Apollo kränger flygstolar till Santorinini 27 aug för 1698:- STABILT!

Nu stundar ett allvarligt samtal med en av mina själsbröder som befinner sig i ett förmörkat tillstånd... men där var mobilen i djup dvala...

SATS - mitt träningstempel får idag besök av mig - muskelmassan skall förhöjas och den vadderade sexpacken på magen skall trimmas...i ett anfall av fåfänga och behov av vila kommer jag eventuellt att nedsänka mig i en solbädd... det verkar som om det är solen som söks... och kanske vinner...

Kommer senare på dagen på att jag har ett fisigt abonnemang ho Campuz Mobile...ringer för att avsluta då bindningstiden går ut 7 september... det gäller ju att ligga i framkant.

får till svar att det inte går... OND blir jag och smattrar iväg följande:

Ringer 2 aug och vill säga upp mitt abonnemang - bindningstiden går ut 7 sept.
"Går inte" får jag till svar, "du måste ringa 7 sept..." "Ovilja, dumhet, inlåsningstendenser och sanslöst dålig service", säger jag
Tacksam om någon vill förklara, försvara eller på annat sätt bemöta detta. En sak är klar - ni har skapat en "icke kund" med stor käft mot omgivningen för låååång framtid.Peter


CU... beyond

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine