tisdag, juli 08, 2008

Close Encounter

Flera av mina favvobloggar har hanterat Bruce. Mike t ex - har hissat och gått ner i emotionell spagat inför den lille mannen på den stora scenen. Good har några funderingar och ett klipp.
Detvarintejagdetvarsossarna har också tyckt till om Bruce och skickat morsan till Gbg....

Jag anser mig kunna toppa med några livebilder från en close encounter som mina döttrar råkade ut för.

Snacka om att Pappa Nemo nu kokar av sommaravund.....

Bilderna talar för sig själv.....


Bruce kommer ut och är lite hemligt reserverad inför E:s kameramobil....


..men tinar snabbt upp inför "a girl in her summer clothes" (M blir stiff och kniper läpp)



Resultatet... och beviset. Det kommer att bli dusch med Gladpack i sommar....

Kort efter denna encounter ringer det i min mobil på jobbet och E skriker och jag tror att hon sitter fast någonstans... och vill ut. "Pappa...pappa...jag har kramat Bruce Springsteen...han sa att vi var söta och svenska tjejer är trevliga...."

Jaha... det var bara att tugga i sig.

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine