tisdag, juli 07, 2009

Två hundra kilo skit


Sedan kl 10 idag har jag röjt, slängt, kastat, stuvat om. Ändrat, slängt ännu mer. Flyttat tillbaka. Bytt ut. Donat. Fixat.

Nu går det att GÅ in i mitt lilla vindsförråd. Jag har slängt 8 par jeans, 100-talet böcker, 5 kavajer, 8 skjortor, gammalt kontorsmög från min tid på Skandia (slutade för 10 år sedan!).

Ångesten ger vika. Sinnesron tilltar. Feng Shui när det är som bäst...

Nu - bakar bröd, tvättar, skurar golv och lagar middag. Återkommer då duracellenheten tömts...

2 kommentarer:

  1. Det du äger, det äger också dig. /Buddha

    SvaraRadera
  2. Sant! Därför fortsätter min frigörelse från tingen imorgon. Då företrädesvis böcker DVD och liknande far iväg. Bort... bort....bort

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine