måndag, juni 02, 2008

Vem tar vem?

Har Clabbe skaffat sig en 26 år yngre kvinna?

Eller har Nina erövrat en 26 år äldre man?

Eller kan det vara så att Clabbe 62 och Nina 36...bara funnit varann.

På en Finlandsfärja för 7 år sedan drabbade de tu samman.

Vanligtvis är det PK att påstå att: "Jävla gubbslem! Nu får har ribba upp och blåpillerpippa så det står härliga till med MILF:en som han raggat upp när han stått och discat där på en Birka Princess-cruise".

Nu är ju jag en fin och balanserad mänska, som inte skulle drista mig till ett sådant onyanserat och fördomstyngt utfall.

Men... jag är ändå inne på att Clabbe skaffat... mest för att jag är sur på honom sedan sommaren 1984, då han en sen kväll på Magasinet, Smögen, vägrade att spela White Horse med Laid Back. Fast han loooovade....








Update: Prof Coma vilar inte på hanen - det sved tydligen rejält i avundsjukans mossa...

"Jag är så trött och besviken. Hela min världsbild har rasat. Jag har i alla år gått och haft föreställningen att Clabbe är b28g. Men så var det inte. Han går och gafflar upp en yngre MILF. Läskigt. Jag som har hört historier om hur han har kommit in på akuten för urplockning av schampooflaskor och andra tingestar. Snacka om utklädd undulat."



Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine