torsdag, februari 21, 2013

Raketbränsle

#blogg100 p 30

Ända sedan november 1980 har jag har ljud i bärbar form. Då... i DDR-Sveriges fluffigaste era blev jag ägare till en Sony Walkman. Den har jag tidigare skrivit om.

Nu är det bärbara ljudet nästan alltid förknippat med löpträning eller tågresor. Bara då

Den här spellistan har jag offline och i min telefon. Den är bra. Riktigt bra, säger jag och många (50) med mig som prenumererar på den. Jag försöker uppdatera den 4 ggr/år. Byter ut - fixar till och har mig. Ju fler prenumeranter, ju mer omvårdnad.  Här är den - eller som länk längre ner. Självklart måste du har Spotify för att kunna ha något utbyte av det här... och det har du väl? Eller köper du CD på Statoil? Väx upp!




Hopp o Studs - winter 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine