måndag, mars 29, 2010

Istället för Marathon...




Med noggrann precision har jag sedan början av december lagt ut veckans träningsprogam och haft en summering av veckan som varit. Hur träningen går.

Nu blir det inte så.

Det blir imorgon för att det är laktattestdag.

Det får du läsa om imorgon.

Istället kan du gott idka lite payback.

Microblogga lite i en kommentar. Om vad som helst; något som stör dig, något som gör dig glad eller något du inte skulle ha fått ur dig annars.

Nåt som får mig att skratta, kanske. Det behöver jag.

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på nästa inlägg...men menar du att jag ska vara rolig under tiden? Jag är fan inte rolig alls, bara vrång och trött. Men du kan kila in hos Markattan och kika på en kille som har sin uppfattning klar! Underhållande och engagerad så det strålar om honom.

    http://markattans.blogspot.com

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine