torsdag, november 12, 2009

Seniora beteenden

Angry Old ManImage by MiniTar via Flickr

Häromdagen kom jag på mig själv med att klä på mig enligt gammelmanspriciper.

Efter kroppstvagning på gymmet, följt av frottering fann jag mig stående halv påklädd på gubbvis.

Detta innebär skjorta först, strumpor sedan. Kalsonger och byxor kommer på efter mycket stök och packning. Varför är det så?

Föreställ dig.... nej, förresten. Gör inte det.

Gå istället in på daxbloggens sida och rösta på min blogg som blivit nomierad och uttagen till finalomgången i kategorin personligt - alternativt skriv en saftig feedback till varför du hellre äter leverbiff och maila mig, så jag kan förbättra bloggens innehåll och standard - det är egentligen ännu mer välkommet än en röst.

Reblog this post [with Zemanta]


2 kommentarer:

  1. Gav fan i att föreställa mig gubbpåklädningen och röstade istället.

    SvaraRadera
  2. @ DhT - ett klokt och sansat val...

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine