måndag, oktober 05, 2009

Imorgon - Karlstad



Efter en fantastisk helg på www.vann.se med lilla mamma, (lilla mamma och jag behövde prata om min bok och vissa passager i den) så rullar Anfäktahjulet vidare mot Karlstad.

Som en del i en föreläsningsserie - där även författaren till och huvudpersonen i El Choco samt Marcus Birro ingår - skall jag föreläsa om mitt författarskap.

Eftersom det ännu inte är så brett är jag givetvis nyfiken på frågor.

Vad skulle du - bloggläsare - ställa för frågor till mig i samband med en sån här föreläsning? Ta chansen - jag svarar. Kanske inte idag - men snart...

Dessutom - då jag på börjat arbetet med uppföljaren till Anfäkta är jag nyfiken på vad du som läst Anfäkta undrar över i samband med fortsättningen utifrån infallsvinkeln;

- Hur klarar man sig som nykter efter en behandling? Vad är svårigheterna? Vilka är möjligheterna?

Ja... just det - om du är i Karlstad, eller har vänner där - tipsa. Jag hoppas att det kommer några fler än bara kärntrupperna i IOGT

1 kommentar:

  1. Jag tror att man klarar nykerheten efter behandling för att man själv vill. Detta sitter djupt in i den egna viljan. Du har hittat den och du har använt ditt liv väl när du nu är nykter. Det finns inga garantier, och jag hoppas att din vilja, din kraft kommer att fortsätta så länge du lever. Lycka till i Karlstad.

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine