lördag, september 24, 2005

Körpehöl Revisited

Det är ngt visst med uppväxtmiljöer. Jag känner mig som en heliumballong när jag ränner omkring i gamla skogspartier...som en editerad utsvälld kropp som inte kan förstå hur jag tyckt att den stora skogen bara är en futtig kulle.

Strövar vidare och inser att med den Svenska Tanten kommer tygkassen att dö. Små krumma tanter - snedbelastade och skumt dignande som levande installlationer av Dali... Snälla någon...samla alla tanter, eller gör reklam i Bingolotto - "Nu är det Ryggsäck som gäller".

Uddevalla är annrs en stark miljö för den som vill pröva ett varaktigt tillstånd av grundångest.

Res dit...åk lycklig därifrån.

Dagens bild finns inte. Transferring problems...

Men en låt kan väl duga? "Tap turns on the water" CCS

Har nog med grundångesten att göra...

Töserna är och köper godis med sin farmor och jag skall nu kasta mig över "Familjeterapins grunder" och avsnitter om kommunikationsteorier för att finna ut vilken jag tycker vara bäst lämpad i arbetet som beroendeterapeut.

Sexigt? Nej. Vettigt? Ja...

Prof Coma springer Lidingöloppet...jag väntar ivrigt på SMS från målgång.

1 kommentar:

  1. Har precis hittat din blogg och förstått vi i alla fall har två saker gemensamt.
    1. 12 stegs programmet
    2. Uddevalla!....jag ...är också lyckligast när jag åker därifrån!!!

    Ha det gött
    /Judith

    SvaraRadera

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine