tisdag, september 27, 2005

Girighet...och stil

En dödssynd - god som någon.

Sedan några dagar har jag blivit AdSense:are. D v s min blogg pryds av en ful ruta med budskap om "mer", "bättre", "snabbare" och "rikare"...eller så.

Varje gång någon klickar på bannern eller besöker min blogg fylls ett konto i Armerrkat skata men säkert med Bush-deg. Vid 50 US dollare kommer en check till mig - beflugen av en oterroriserad maskin utan skobombare m m från the golden country over there...

Efter två dagar har jag fått ihop 1, 37 dollar. I den takten kommer jag ha en pay-check på 50$ före jul... så jag kan köpa HUGO BOSS-kalsonger på NK för 349:-. Det har blivit ett behov för mig att odla flärd på NK. Så här skall jag vara i höst:

Denna säsong gör den stilrena lyxen ett återintåg inom HUGO BOSS yngre linje HUGO. Lyxen har dock tagit inspiration från hip hopen och den amerikanska streetwearkulturen. Oversize byxor bärs upp tillsammans med en tight välskräddad kavaj, eller tvärt om ett par smala stuprörsbyxor tillsammans med en hoodjacka. Vi ser också inslag från 80-talets punk-era i form av blanka knappar och iögonfallande dragkedjor. Allt för att addera det lilla extra till outfiten. Höstens stora färger är blått i olika toner samt brunt men som vanligt till hösten ser vi en hel del svart, vitt och även grått. Materialen är naturliga; tvättad bomull i vintage inspirerade t-shirts , mjuk sammet i kavajerna och finaste ull i ytterrockarna.

Eller så får Läkare utan Gränser alltihop....

Kanske är jag inte så girig när allt kommer omkring.

DAGENS BILD: Money for nothing



RS...a place as good as ever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine