måndag, september 17, 2007

Vad var värst?

I GP fanns hela veckan den där följetongen om Häcken, Gais o ÖIS...

Jag har tagit mig för pannan flera gånger - jag vet inte vilket som gör mig mest beklämd...

Fansens reaktion, eller klubbledningarnas oförmåga att förutse densamma...

Oavsett - fansen borde skaffa sig ett liv.... klubbledningarna behöver skaffa sig skickliga kommunikationsstrateger.

Om jag nu retar upp ett eller annat fan, så må det vara hänt. Låt vara att följa ett klubblag ÄR ett liv och sörja dess frånfälle värre än sin egen mammas hädangång.....men då tänker jag så här...om just det otroliga händer att en klubb läggs ner eller söndras av olika orsaker som ingen klubbledninge eller ansvarig kan lastas för - vad finns då kvar? Alla ägg i samma korg... inte alltid av godo.

Jämför med att vara ett o samma jobb trogen - hoppas o tro på alltings beständighet...

"Det är nya tider nu, ingenjörn..." Hedebyborna..tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine