torsdag, maj 07, 2009

Fläktar det bra...

...så torkar det.

Bloggdöden, uppdateringscoma eller vad som verkar vara det nya svarta.

Lotten har tips på att upprätthålla bloggen med tillförsel av livsuppehållande åtgärder

Detta har fått mig att fundera på vad jag håller på med.

Sedan i februari har jag slaviskt (nästan) försökt hålla bloggen stram och inrättad enligt modellen

Måndag: Bild
Tisdag: Spotifymusik
Onsdag: Litteratur
Torsdag: Göteborg
Fredag: Alkohol
Lördag Trams
Söndag: Relationer

Nu är det slut med det...

Bloggen får bli vad den blir. Ett monster? Nä, det hoppas jag inte.

Förmodligen blir det texter som ger avtryck och väcker känslor. Som alltid skriver jag för min egen skull. En egoblogg. Som nu - ju mer sommaren kommer och går förmodligen kommer få en mer kommersiell prägel i och med att boksläpp närmar sig.

Jag är lite orolig hur Nemo vs. Peter kommer att bli överens i detta.

Hoppas att bloggen blir lite av "mannen som gör vad som faller honom in" - det har gått bra förr i livet. Oftast.

Som idag - då många rasar när polisen faktiskt vill göra något för att mina skattepengar och polisens resurser skall användas till något vettigare än att valla randiga horder i olika färger från och till fotbollsarenor.
Att lägga arenorna utanför stan är kanske liite att ta i. Alkholminimeringen är däremot värd att pröva, samt tidpunkten för när matcherna spelas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine