fredag, mars 28, 2008

Sanningen inom oss

Kontaktannonser, internetdating och cybermöten... Jaha... been there, done that. Har du? Eller är du på väg? Med lystna blickar mot adresser som motesplatsen.se eller happypancake.se eller den lite mer vågade kk.se. Retired? dags att logga in här...

Utbudet är gränslöst och nischat till individnivå, så det kanske blir svårt att hitta någon som inte är en själv...


Lite guidelines kan vara på sin plats

Står det ”ungdomlig och fräsch” så kan man vara rätt säker att det här en tjej på Hisingen som fortfarande bor hemma med sin mamma och tycker att en bra lördagskväll går ut på att sitta hemma och se repriser av "Du blir vad du äter"

”Spontan och lycklig” – draperar trappuppgången med toapapper och installerar små pappersblommebuketter i tvättstugan. Har ett välfyllt medicinskåp

”Gillar barn” - betyder på avstånd eller i album

”Sensitiv” - innebär att hon bryter ihop och gråter när Karl-Petter åker ut ur Let's Dance

”Artistisk” - Havererad ekonomi och har sökt medverkan i Lyxfällan

”Enkel och okomplicerad” - hittar till Konsum...vet inte vem som styr Sverige

"Gillar mysiga hemmakvällar" - allt från att du blir uppiskad i brygga till att du får titta på, fastbunden vid en garderob medan hon har handboje/vispgrädde-sex med sin älskare

"långpromenader" - från soffan till kiosken nere på hörnet för att köpa mer lakrits och Coca-Cola

"musiksmak: allätare" - har alla kassetter från Mr Music, lyssnar på Tracks

Alla annonser andas förljugenhet , ska man ha kontakt så måste man vara ärlig. Du måste sticka ut. Hade jag varit i ett läge och tillstånd av brutalärlighet då jag själv härjade som värst 2000-2001 hade min annons kunnat se ut så här...

Rigid och bitter
42-årig tjänsteman inom IT-sektorn med havererade drömmar om reklamjobb, film och musikjournalistik samt ett outtömligt bekräftelsebehov. Lång historia av förbrukade relationer och alkoholism. Narcissistiskt personlighetsstörd enligt vissa kollegor, introvert och stiff psykopat enligt andra, söker lättimponerad kvinna som ser söt ut på bild och i verkligheten och kan ta hand om mig och inte har några egna behov, utan bara ser till mina

Nu inser jag mer och mer hur tacksam och glad jag är för mitt liv med S... måste springa iväg och tokpussas...


Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine