fredag, mars 21, 2008

The Kommentaren

Fick en utmaning från en grön bloggare som heter Wadström. Om vilken kommentar jag hissar som den bästa.

Det här blir lite knepigt, eftersom jag inte - trots påstötningar från delar av läsekretsen (läsekretsen är ett gammelmansuttryck som förtjänar att bevaras) - har kommentarsfunktionen påslagen annat än vid tillfällen av experimentell bloggariver och smärre veckoprojekt.

Skall dock ge mig in i annalerna (nä, nä, nä...) och se vad jag kan klämma fram....

Det får bli den här - från våren 2006;

Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.

Den är så spammigt oförskämd, utan att vara ironisk. Och den har heller ingen bakåtlänk, inget syfte eller gör reklam på något sätt. Att den dessutom är ett grammatiskt hej-kom-och -hjälp-mig gör det hela ännu mera trovärdigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine