söndag, juli 15, 2007

Back - as The Gingerbread man

Landade i åsknatten vid 2:30 så där... möttes att lätta regnstänk och en vänlig man med taxi.

Sedan började problääämen... min kära syster är det ordning o reda på... hon har vattnat lgh när jag vart borta... hon har också haft osmaken att låsa ett sjutillhållarlås i min ytterdörr som jag inte låst...och inte heller hade nyckel till.. kl 03:30 i ottan... med två töser o en trött särbo vid fötterna... "Eh... alltså... vi kommer inte in."

Efter en lyckosam resa där ALLT funkat...så funkar nu ingenting.

Taximannen var oerhört schysst och gav oss fortsatt lift till S lgh i Majorna....där lastade vi om allt packning OCH hämtade nyckelknippa med ALLA nycklarna till mitt hem... Strax för 04:30 på morgonen var vi nedstoppade i bingen.

Sitter nu och konfronteras med fakturor, räningar...pappper, papper o papper... borde sova men nu är det så med mig att den tröttheten kommer i eftermiddag...

Upptäcker så att min Armani Black Note EdT har drabbats av läckage... shit...

Bästa tt göra annat än att blogga iaf... det var väl ett uppdämt behov att få trycka tangenter med dots över "o" och "a"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine