torsdag, april 26, 2007

Vill ha....


"Fritt och öppet läge i brackig idyll, centralt 453 kvm dekadent lyx"

Den häringa högmodiga Friggeboden ligger på en kulle bakom Örgryte gamla kyrka... jag tänkte; att när jag fått lika lång som Gardell här under... d v s gjort så mycket affärer och snott till mig så mycket kapital att det räcker - då skall det här bli ett behandlingshem... mitt i proppmätteidyllen. En fristad för andlig utveckling, meditativa terapier, stödvård och motivation för beroende och stressade, utbrända och kvarnstenstyngda... och andra som "inte passar in"

I grannskapet kommer jag slå ner skyltar med texten "Love it or Leave it"... sen kan dom sätta sina gåslvererkrustarder i halsen och kippa efter lag, ordning och Anders Björk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine