onsdag, juli 27, 2005

Håkan...

En morgon som gjord för ondgörelse...men vänta nu... den där föraktfulla tonen kom av sig igår när jag till slut tvingades erkänna "...att den där Hellström har nog lärt sig hålla de flesta toner iaf".

Till yttermera visso... jag har ännu inte lyckats förstå vad mannen i den lilla hatten ylar om i "En midsommarnsttsdröm" Och...duetten med Mats Paulsson...den var bara så eeeehhh...men hallå!

(Jag kommer nog aldrig bli någon bra musikrecencent)

U2 intar nu stan och snälla goa EMA med Dir Mega i spetsen strör ut 100 biljetter nu på morgonkvisten.

Dagens låt är: "Sunrise" Norah Jones

Gårdagens PT-pass var smärtsamt välgörande och min PT var skoningslöst hård och tvingade mig att utföra lyft o reps i en omfattning som gick bortom mitt förstånd...men så är det ju - 50% sitter i huvvet...resten i musklerna och om jag lyckas ha en tillräckligt tom blick kan jag lyfta mer (se vidare dörrhål/Avenyn)

Kvinnan skall köpa ny bil och vill ha mig som moraliskt stöd... skall därför ut och sparka på några däck i em.

Prof Coma har drabbats av obarmhärtig anfäktelse kring sitt eventuella besök i Gbg. Får se hur det landar. Jag väntar med spänning.

Hoppas också få ett besked om hur min höst kan komma att se ut - rent förvärvsmässigt. Chefen kommer till Le Öffice idag.

Take care out there...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine