fredag, juli 29, 2005

Rykten o regn... konsert eller inte?

Våndan finns denna morgon... "hur skall det gå, hur skall det gå"

Med hopp om sinnesro och förtröstan inför devisen "allt ordnar sig till det bästa - bara om du tar det lugnt och följer med" skall nog min person bemästra ivern, kontrollbehovet och viljan att ha allt på mitt sätt.

Släpper caset och ser om jag snubblar över någon biljet helt enkelt.

Girigheten gjorde ju att jag sålde mina surt överkomna plåtar igår.

Dagens låt är: "With or whitout you" U2

Gårdagens intervalllöpning i Skatås jag en klockren kilometer på 4.05...och detta efter 9 km löpning. STABILT!

Nu... dags för lite jobb på Beroenderådgivarnas mottagning. Klientmöte och därefter försäkringstjosan...

Imorgon vet jag om jag var på konsert.... "Golden Legue" finns som alternativ....på TV

KÖPT biljett! IGEN! Svart som sot...men det är det värt. Nästa orosmoln...är den äkta?
Tar det lugnt och invänta nästa fas...

Lugnt på jobbet kollade lite nyttiga länkar.Bl ser jag att jag är yngre än jag eg är.
Hur gammal är du? Spana in och kolla... Kom oxå inte på lite tantra, andning och annat
Verka mkt spännande... mht mina erfarenhetr på Bara Vara så är jag inne på det spåret...men NU är det dags att vimla ut på Avenyn och U2-a sig.

Em mäklarfirma här i stan säjer att man kan vinna en Mini Cooper om man har en ful orange tröja på sig under kvällen... så bra... att jag fick ngt att träna i.


CU... around and around

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine