lördag, februari 21, 2009

Ord och Miljö samt Olles ollon


Genom den här sajten fick jag "sätta ord" på min blogg. Klicka för större version.



Sedan detta. Det är väl så typiskt. Jag är en miljöjesus. Om man skall tro bloggparti.se så har min blogg starka spänningar och strömningar mot (MP).

Det är ju djupt stötande. Allt redaktionellt arbete måste göras om... eller så får jag göra om mig. Tror på det sistnämnda. Det verkar enklare.

Jag återkommer då jag virkat en väst i ullfrotté, odlat svitno-kalufs, låtit mitt hår på bröstet växa så det står upp som en piasavakvast ur v-ringningen och bestämt mig för att flytta Göteborg till trakten av Skara. Under tiden ligger alla SUV:ar i Majorna pyrt till. Eller om man så vill - dags att byta från vinterluft till vårluft i däcken...

Ha en skön lördag - hälsar Olles Ollon



Gå in på www.kalles.se och bli ett själv - om du har lika snygg frilla som jag, vill säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine