onsdag, augusti 27, 2008

Utmaningsdags

Från MaSkoPi har jag fått en utmaning; Ge mig den bästa finaste kärlekslåten du vet, gärna ihop med en liten historia ifall det finns en kring just den låten.

Ja - jag kan göra det enkelt för mig och hänvisa till ett tidigare inlägg. Här är den igen - och den är såååå ljuvlig

"försök att hålla emot känslorna. Det här är musik som berör, jag blir tårögd varje gång jag hör det här... inte bara för att det är vackert. Albumet kom över mig som min första gåva till S och titeln var väl en blink till att "ha tålamod med mig.." Just då, våren 2002 var jag nybakad i det nya livet och kände mig mycket spröd och vilsen. Den här store, svarte mannen var nåt att hålla i."



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Eehhhummm... This is my theory...and it's mine